#INSTAMOMENTS

10:00



Salve a tutti! La mia dipendenza da Instagram è ormai nota (ne è la dimostrazione questo post: INSTAGRAM TAG), perciò oggi ho deciso di portare un pò del mio mondo Instagram ,proprio qui, sul blog. Bacii

Hi guys! I've decided to show you a bit of my Instagram world (You can also see another post about this social network: INSTAGRAM TAG) ! Here you are some of my favourite pictures! Hope you will enjoy them! Kiss kiss





I fantastici metodi di mia madre per addolcire i lunghi pomeriggi di studio pre-maturità!


I panorami mozzafiato del mio paese!



Viaggio a Berlino.


Il battesimo del mio cuginetto!


Sunglasses: CNDirect
Necklace: CNDirect




Frappuccino della Starbucks autoprodotto! :P



Basilica di San Michele.













Top: CNDirect
Sunglasses: CNDirect


Aperitivo post-maturità


Momenti pazzi con persone pazze! Seguite il suo blog Lifestyle!

Se vi va di seguirmi su Instagram potete cercarmi con il nome @michela_defilippo!

You Might Also Like

9 commenti

  1. Lovely pictures!

    http://www.beewritesx.blogspot.com

    RispondiElimina
  2. Great pictures! :)

    sophias-fashion.de

    RispondiElimina
  3. You are so gorgeous,and the picture is beautiful.

    http://www.2015baglvlouisvuitton.com

    RispondiElimina
  4. Great Instamoments. Looks like you had a great time this summer. I love your sunglasses, they look beautiful on you. :)

    www.chicuturnonglitz.blogspot.com

    RispondiElimina
  5. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    RispondiElimina

Labels